

230 km a crompar per la transmission de la lenga occitana. 230 km à acheter pour la transmission de la langue occitane.
L’associacion Ligams Tarn a per tòca d’organizar la corsa relai per la lenga occitana La Passem dins Tarn. Aquesta es ja organizada cada dos ans en Gasconha. S’agís d’una corsa o de las personas se relèvan 24h/24 en se transmetent lo ligam (lo ligam) coma nos transmetèm una lenga. Es tanben l’escasença de valorizar la cultura occitana en organizant d’animacions sul trajècte.
Los quilomètres corruts pendent la corsa son venduts al prètz de 100 euros lo km per tal de recoltar de fonzes que finançaràn de projèctes encoratjant la transmission de la lenga occitana. Lo finançament serà atribuït en seguida d’un apèl a projècte e d’un estudi del dossièr per una jurada.
Cada km pòt èsser crompat per 3 crompaires o grops de crompaires maximum. Lor nom serà inscrich sul panèl del km correspondent e sul sit lapassemtarn.
Cada crompaire a la possibilitat de se posicionar per portar o far portar lo ligam (lo relai) del km crompat pendent la –corsa (en defòra de d’unes km reservats a las escòlas). Pòt tanben daissar un messatge promocional que serà legit per l’animator pendent la corsa o sus las rets socialas.
—–
L’association Ligams Tarn a pour but d’organiser la course relais pour la langue occitane La Passem dans le Tarn. Celle-ci est déjà organisée tous les deux ans en Gascogne. Il s’agit d’une course ou des personnes se relaient 24h/24 en se transmettant le ligam (le lien) comme on se transmet une langue. C’est aussi l’occasion de valoriser la culture occitane en organisant des animations sur le parcours.
Les kilomètres parcourus lors de la course sont vendus au prix de 100 euros le km afin de récolter des fonds qui financeront des projets encourageant la transmission de la langue occitane. Le financement sera attribué à la suite d’un appel à projet et d’une étude du dossier par un jury.
Chaque km peut être acheté par 3 acheteurs ou groupes d’acheteurs maximum. Leur nom sera inscrit sur le panneau du km correspondant et sur le site lapassemtarn.
Chaque acheteur a la possibilité de se positionner pour porter ou faire porter le ligam (le relai) du km acheté pendant la course (en dehors de certains km réservés aux écoles). Il peut aussi laisser un message promotionnel qui sera lu par l’animateur lors de la course ou sur les réseaux sociaux
0 commentaires