
L’UÒLH DEL BUÒU
LA BILHETA DE L’IVONA DEL CERCLE OCCITAN DE MÈSA

Ivona BEAUME, Mèsa, lo 30 de julhet de 2023.
LAS VACANÇAS
Una vela d’un blanc de luna sus un fons de cèl lachós se pavana luònh sus l’estanh.
Profiècha d’una leugièra brisa per acabar de se desrevelhar doçamenet.
Aquel tableu simplet vos emplís d’una serenitat enviabla dins un periòd que nos ofrís sonque de presents empoisonats.
Viure aquel moment complètament, se voidar la tèsta dels laguís quotidians.
Préner lo temps de seguir dels uòlhs un nenon gavian. D’un pas mal assegurat daissa una estampa efemèra dins la sorra encara verja dels passes dels banhaires, e de los que se contentaràn de se far rostir l’esquina al solelh generós de julhet.
Las vacanças sont plan aquí, parentèsi encantada de l’estiu, de las primièras amors…e de la « lagremeta » que de còps las acompanha a l’ora de la separacion.
Se las vacanças sont un pauc mai cortetas aqueste an per manca de moneda, basta que sián aitan plan intensas, per que lor sovenir ne siá tan bèl.
Quantitat o qualitat ? s’es pas totjorn possible de causir, la sapiença seriá de se contentar de çò que lo moment nos ofrís, dins l’espèra de jorns melhors.
LES VACANCES
Une voile d’un blanc de lune sur un fond de ciel laiteux se pavane au large de l’étang.
Elle profite d’une légère brise pour finir de se réveiller tout doucement.
Ce tableau tout simple vous emplit d’une sérénité enviable dans une période qui ne nous offre rien que des cadeaux empoisonnés.
Vivre ce moment complètement, se vider la tête des soucis quotidiens.
Prendre le temps de suivre des yeux un bébé mouette. D’un pas mal assuré il laisse une empreinte éphémère dans le sable encore vierge des pas des baigneurs, et de ceux qui se contenteront de se faire rôtir le dos au soleil généreux de juillet.
Les vacances sont bien là, parenthèse enchantée de l’été, des premières amours…et de la « larmette » qui parfois les accompagne à l’heure de la séparation.
Si les vacances sont un peu plus courtes cette année par manque d’argent, pourvu qu’elles soient aussi intenses afin que leur souvenir en soit aussi beau.
Quantité ou qualité ? s’il n’est pas toujours possible de choisir, la sagesse serait de se contenter de ce que le moment nous offre, dans l’attente de jours meilleurs.

0 commentaires