L’UÒLH DEL BUÒU
LA BILHETA DE L’IVONA DEL CERCLE OCCITAN DE MÈSA
Ivona BEAUME, Mèsa, lo 20 d’abril de 2024
DOCHA EN COBLE
Aquò se passa en Colombia.
A causa de la secada, las autoritats, per restrénher l’utilizacion de l’aiga, preconizan de far préner al mond la docha en coble.
Va plan qu’aquel país a un taus de natalitat pas tròp naut : 1,70 contra 2,30 a l’escala mondiala.
Disi aquò perque la docha se prenent desnudats, es un còp a far pojar aquel taus.
Faire de nenons ont ne manca, d’acòrdi. Mas ont n’i a de tròp, es pas necite d’incitar los cobles a ne far d’autres que, a lor torn seràn de novèls consumeires d’aiga, de noiridura e autres, al detriment de la planeta. Val encara melhor daissar la natura se petaçar soleta, non ?…
Al mens que l’estapa venenta siá de préner la docha vestits, profechant de la sabonada per far la bugada…ieu çò que ne disi…
Mas me pòdi pas empachar de veire, dins ma testona, l’òme que trobèt aquela bèla idèa, soscant seriosament per trobar solucions al problèma espinhós de l’aiga, al punt de n’aver lo cap que fuma !
DOUCHE EN COUPLE
Cela se passe en Colombie.
A cause de la sécheresse, les autorités, pour restreindre l’utilisation de l’eau, préconisent de faire prendre au gens la douche en couple.
Ca va que ce pays a un taux de natalité pas très élevé : 1,70 contre 2,30 à l’échelle mondiale.
Je dis ceci parce que la douche se prenant tous nus, c’est un coup à faire grimper ce taux.
Faire des bébés où il en manque, d’accord. Mais là où il y en a trop, il n’est pas utile d’inciter les couples à en faire d’autres, qui à leur tour seront de nouveaux consommateurs d’eau, de nourriture et autres. Il vaut encore mieux laisser la nature se débrouiller toute seule, non ?
A moins que l’étape suivant soit de prendre la douche habillés, profitant de la savonnade pour faire la lessive…moi ce que j’en dis…
Mais je ne peux pas m’empêcher de voir, dans ma petite tête, l’homme qui a trouvé cette belle idée, réfléchissant sérieusement pour trouver des solutions au problème crucial de l’eau, au point d’en avoir la tête qui fume !
Vos agradèt aquela bilheta?
N’auretz aquí un pauc mai amb L’uòlh del buòu. En venda dins totas las bonas librariás.
0 commentaires