A tuat la Tèrra

16,00

Una vida partejada entre dos univers, a regardar viure lo monde d’amont, d’Auvernha, blava coma la cadena dei Puèchs dins lo calabrun, e aquel dau Miègjorn, que vai dei Cevenas a la Mar Bèla.

L’autora seguís dei camins efemèrs e culhís a la volada dei moments de vida preciós, vidas de passat temps o vidas de l’ora d’ara. Un agach particular sus lo flume dei jorns.

A tuat la tèrra, son dètz-e-nòu racontes a l’encòp novèlas e retraches, per espelongar dins lo present  aqueles que son a man de s’avalir, e los que son pas pus.

Gens du Sud et gens de l’Auvergne bleue, Lise Gros explore les chemins de sa mémoire en dix-neuf récits, à la fois portraits et nouvelles, pour « continuer à rendre présents ceux qui ont disparu ou vont disparaître ».

Le mot de l’auteure :
« Ma vie a été partagée entre deux univers. J’ai regardé vivre des gens de mon Sud et des gens d’en haut, du pays d’Auvergne bleue.
« Mon Sud a toujours été l’espace qui va des Cévennes à la Méditerranée en passant par garrigues et  plaines. C’est le pays de mon père.
« Mon pays d’en haut, ce fut ce bout du monde, délimité par les grands sapins du Livradois et ouvert sur la Chaîne des Puys, bleue dans le crépuscule. C’est le pays de ma grand-mère maternelle.
« Là-haut ou au Sud se sont ouverts pour moi de riches chemins de mémoire et des partages éphémères de moments de vie…
C’est à ces allers-retours que j’invite le lecteur. »

Un livre où vous verrez vivre trois générations de femmes dans un monde qui évolue… et qui respecte de moins en moins la terre, d’où le titre.

Lisa Gròs, militanta de tria de la lenga e de la cultura occitanas, filha de Jòrgi Gròs, contaira e escrivana sortida de Nimes, li devèm poèmas, contes, romans e novèlas. Presidenta de TèVéÒc, una cadena de produccion audiovisuala en lenga d’Òc.

De la meteissa autora:

  • Le bateau de pierre, de Georges Gros amb Lisa Gròs coma traductritz. IEO-IDECO, 2020
  • A tuat la tèrra, IEO Lengadòc, 2014.
  • Lo rei dau yamakasi, IEO Lengadòc, 2012.
  • Mèfi ! Lo Drac ! , IEO Lengadòc, 2010.
  • Lo dich e l’escrich, amb lisa Gròs coma editritz scientifica, IEO Gard, 2008
  • La vièlha dança, Comédia, 2006.
  • Vendrai rasetaire, IEO 2005.
  • Couleur dimanche, couleur Camargue, Paris ; Budapest ; Torino : l’Harmattan , 2003.
  • Pluma de dama, « Mar e mont » ,Marpòc, Nimes, 1999

En stock

Catégorie : Étiquettes : , , , , , ,

Informations complémentaires

Dimensions 15 × 21 cm
Autor

Lenga

Dialècte

Edicion

Parucion