Nos trobam aicí en preséncia d’una novèla generacion d’OGM… ai !
Un blòg per dire, mostrar, convidar lo mond tot a partejar un pauc dels nòstres camins d’Occitània, mercé lo rebaladís menat per lo trentenat d’associacions sòcias de l’IEO, aquí en tèrra d’Erau.
Nos trobam aicí en preséncia d’una novèla generacion d’OGM… ai !
Las inscripcions a la 52a EOE son dobertas !
Data limita : 29/07/2026.
Mèfi ! Las plaças en cambras internat al licèu son limitadas.
Per tota inscripcion abans lo 30 de junh, 5 % sus la setmana en pension complèta (albergament + restauracion + pedagogia) !
La mòrt d’Edgar Morin, lo 29 de mai passat a l’edat de 104 ans, marca la desaparicion d’un dels grands intellectuals europèus del sègle XX e del començament del sègle XXI.
Vos prepausam de nos acompanhar dins una escorreguda dins las piadas dau doctor Max Roqueta, cap au mas de l’Estanhòl, encastre de la novèla Cendres mòrtas.
Lo divendres 12 de junh a partir de 10 oras.
Un cafè òc amb Sam Bouchet, lo dimècres 10 de junh a la cava de Somèire. 18h30
Sèm en Lemosin dins la vila de Briva, Briva la Galharda. Aquela annada de 1906, vei la vòta (la fête patronale) agantar son plen. E es dobla : se festejan Sant Antòni o Sant Martin o los dos !
Los departaments, aquò’s un aquesit de la Revolucion francesa. Se sap de l’idèia d’un que voliá metre un quadrilhatge de departaments carrats sul territòri francés.
Total Festum, es encara aquí dins nòstre canton de còr d’Erau per 2026.
De novèlas de l’iEO federal (e d’endacòm mai…)
Bolega, Monta-lo, Vai-lo-quèrre son mai de sortida…
Sant Cristòu-en-plen-mitan-las-vinhas, lo 7, 18h.