Gramatica de l’occitan estandard

12,00

Descripcion

La presenta gramatica es un obratge de basa destinat a totes los que vòlon conéisser, apréner e ensenhar la lenga occitana. Es lo resultat de dètz ans d’un trabalh collectiu menat pels membres de l’Academia Occitana dins los domenis lexical, morfologic e sintaxic. Se fonda sus l’ensems de totas las varietats vivas enrasigadas sus l’espandi d’òc e parièrament sus la presa en compte de son istòria, dins la continuitat plan compresa del projècte de Loís Alibèrt.

Description

Placée sous la direction de Florian Vernet, elle est l’œuvre collective de l’Academia occitana. Elle proposer aux apprenants comme aux enseignants une grammaire à jour des derniers apports scientifiques et néanmoins soucieuse de clarté pédagogique. Ceci pour poursuivre le projet d'Alibèrt de codifier l'occitan, synthèse naturelle des variétés.

L’autor

Florian Vernet (Besièrs, 19 d’abril de 1941) es un lingüista, pedagògue e escrivan occitan. Foguèt professor d’occitan a l’Universitat Pau Valèri de Montpelhièr abans de prendre la retirada en 2006. Es tanben un dels membres de l’Academia Occitana-Consistòri del Gai Saber, a l’encòp del conselh lingüistic del Congrès Permanent de la Lenga Occitana e de l’Institut d’Estudis Araneses-Academia Aranesa de la Lenga Occitana.

L’auteur

Florian Vernet (Béziers, 19 avril 1941) est un linguiste, pédagogue et écrivain occitan. Il a été professeur d’occitan à l’Université Paul Valéry de Montpellier avant de prendre la retraite en 2006. Il est aussi un des membres de l’Academia Occitana-Consistòri del Gay Saber, et également du conseil linguistique du Congrès permanent de la lenga occitana et de l’Institut d’Estudis Araneses-Academia Aranesa de la Lenga Occitana.

Rupture de stock

Catégorie : Étiquettes : , , ,

Informations complémentaires

Poids 0,1 kg
Dimensions 20 × 15 cm
Paginas

104

Autor

Lenga

Dialècte

Edicion

Parucion

ISBN

978-2-901526-00-1